خالد قدومی: درخواست رژیم صهیونیستی برای خروج از سرزمین مان محکوم است

به گزارش آذر، نماینده جنبش مقاومت حماس در تهران اظهار داشت: ما درخواست ها و اجبارهای رژیم صهیونیستی برای خروج از سرزمین خویش را محکوم می نماییم.

به گزارش آذر به نقل از مهر، خالد قدومی نماینده جنبش مقاومت حماس در تهران در واکنش به مهلت صهیونیست ها برای خروج از غزه اظهار داشت: امروز شاهد یک مرحله جدیدی از درگیری و مواجهه با دشمن هستیم.
وی اضافه کرد: پس از موفقیت فراوان مقاومت، رژیم صهیونیستی امروز دروغ های جدیدی را منتشر نموده است و بر اساس آن خواهان آن شده است که مردم، غزه را ترک کرده و از آن بیرون بروند و به جای دیگری بروند!
قدومی عنوان کرد: مردم غزه از این درخواست استقبال نکردند و اعلام نمودند که ما در خانه و وطن خود می مانیم. مردم غزه اعلام نموده اند که ما ریشه دار هستیم بنابراین در وطن خود می مانیم تا دفاع نماییم و شاهد آزادی میهنمان باشیم.
نماینده جنبش مقاومت حماس در تهران ضمن اشاره به تلاشهای اشغالگران خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی به دنبال سازمان های بین المللی همچون سازمان ملل رفته است و به آنان فشار آورده است که این اتفاق بیفتد و حتی راه های خروج را هم از دریا مشخص کرده است!
قدومی در ادامه اظهار داشت: ما این درخواست ها و اجبارهای رژیم صهیونیستی را برای خروج از سرزمین خود محکوم می نماییم.
وی بیان نمود: دشمن می خواهد فضای وحشتی را ایجاد نماید و روحیه مقاومت و مردم را کم کند تا احیاناً شکست بخورند اما این اتفاق نمی افتد، چونکه مردم ما ثابت قدم بوده و ایستادگی می کنند و جهاد و مقاومت را ادامه خواهند داد.

منبع: