رییس ستاد ملی جهادگران قالیباف منصوب شد

آذر: وهاب عزیزی فعال سیاسی رسانه ای اصولگرا با حکم حمزه صفر بیگی دبیر ستادهای مردمی محمد باقر قالیباف به عنوان رییس ستاد ملی جهادگران منصوب گردید.

به گزارش آذر به نقل از مهر، وهاب عزیزی فعال سیاسی رسانه ای اصولگرا با حکم حمزه صفر بیگی دبیر ستادهای مردمی دکتر محمد باقر قالیباف به عنوان رییس ستاد ملی جهادگران منصوب گردید.

رئیس ستاد ملی جهادگران در گفتگو با اصحاب رسانه اظهار داشت: از تمام نیروهای انقلابی و جهادگر دعوت کرده ایم که ستادهای استانی، شهرستانی، صنفی، اجتماعی و رسانه ای را برای پشتیبانی از انتخابات فعال نمایند.
اولویت اول جهادگران برگزاری پرشور انتخابات در فضای اخلاقی، ایمن و احترام به طرفداران همه نامزدها هست و اولویت بعدی پشتیبانی از یک نامزد توانمند و مدیر است که مضاف بر داشتن همه صلاحیت ارزشی و انقلابی از توانایی بالاتری در اجرائی برنامه های توسعه ای کشور در سطح ملی و جهانی باشد.
پس از بررسی های لازم در میان نامزدهای تائید صلاحیت شده در جمع بندی نهایی به جناب آقای محمد باقر قالیباف رسیدیم و به همه عزیزان جهادگران هم سفارش کردیم که برای پیشبرد همه جانبه امور کشور از جناب قالیباف حمایت کنند.
وهاب عزیزی گفت ما با بهره گیری از پتانسیل بالای نیروهای جهادی در سراسر کشور افتتاح ستادهای رسانه ای را با محوریت فضای مجازی آغاز نموده ایم و برنامه ریزی کرده ایم تا سقف پنج هزار رسانه ستاد را عملیاتی نماییم.

منبع: