کوچکی نژاد : همه باید برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنیم

به گزارش آذر، نماینده مردم رشت در مجلس اظهار داشت: مردم پشتوانه انقلاب اسلامی هستند و اساسا مشارکت حداکثری مردم در انتخابات هم در بعد داخلی و هم در بعد بین المللی تاثیر مثبت زیادی دارد.

جبار کوچکی نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر، در رابطه با اهمیت حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای در روز انتخابات ریاست جمهوری، اظهار داشت: مردم ما آگاه هستند و در چهار دهه گذشته و در همه مقاطع حساس نظام صادقانه در صحنه حضور داشتند و پای کار نظام بوده اند و این دفعه هم اساسا این گونه خواهند بود.
وی با اشاره به اینکه اساسا مردم حضور پرشوری در انتخابات ریاست جمهوری خواهند داشت، اظهار نمود: حضور حداکثری مردم در انتخابات اساسا اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را در بعد ملی و بین المللی بالا می برد.
نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مردم باید رئیس جمهور اصلح را انتخاب کنند، خاطرنشان کرد: هر فردی که رئیس جمهور شود، باید به موضوعات اقتصادی و مشکلات معیشتی مردم توجه کند.
کوچکی نژاد افزود: در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری، کاندیداهای احزاب و جریان های مختلف سیاسی در صحنه حضور دارند و مردم می توانند کاندیدای مورد نظر خویش را انتخاب کنند. کاندیداهای انتخابات هم باید بگونه ای برنامه های خویش را برای مردم تبیین کنند، تا مردم ترغیب به حضور پای صندوق های رای شوند.
وی با تکیه بر این که همه ما باید برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تلاش نماییم، اضافه کرد: مردم پشتوانه انقلاب اسلامی ایران هستند و اساسا مشارکت حداکثری مردم در انتخابات هم در بعد داخلی و هم در بعد بین المللی تاثیر مثبت زیادی دارد.
نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی بیان نمود: زمانیکه یک رئیس جمهور با آرای بیشتر انتخاب شود، پشتوانه مردمی بالاتری خواهد داشت.

منبع: