بذرپاش با رییس جمهور منتخب دیدار کرد

آذر: وزیر راه و شهرسازی با حضور در دفتر رییس جمهور منتخب با وی دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش آذر به نقل از مهر، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی با حضور در دفتر رییس جمهور منتخب با وی دیدار و گفت و گو کرد.
بذرپاش بعد از این دیدار اظهار داشت: جلسه خوبی با رییس جمهور منتخب داشتم. و نکاتی را در بحث کریدورها و «کلان پروژه ایران راه» را توضیح دادیم؛ پروژه هایی که به بهره برداری رسید و پروژه هایی که امروز در دستور کار است و می تواند در کوتاه مدت یعنی امسال به بهره برداری برسد. همین طور پروژه هایی که تا پایان دولت ایشان می تواند به بهره برداری برسد. وی ادامه داد: درباره ی وضعیت ترانزیت کشور و میزان رشد ترانزیت و کلاً شرایط ترانزیت که یکی از شایستگی های کشور ما است و رشدی که دراین زمینه در سال قبل و امسال شاهد آن بودیم و همین طور آخرین وضعیت پروژه نهضت ملی مسکن و تامین زمین توضیحاتی دادم. وزیر راه و شهرسازی با اشاره به چالش های پیش روی دولت چهاردهم، اظهار داشت: از چالش های پیش رو؛ تامین مالی پروژه ها و سیاست هایی است که ما در طول این مدت اتخاذ کردیم.
بذرپاش درباره ی سخنان رییس جمهور منتخب در این جلسه اظهار داشت: آقای پزشکیان درباب موضوع نهضت ملی مسکن صحبت کرده و اظهار داشتند که حساسیت های کار باید رعایت شود و صحبت دیگر مربوط به تکمیل پروژه های کریدوری بود که این مساله دغدغه ایشان نیز بود و تاکید نمودند سریع تر تمام شود.

منبع: