بروجردی در موافقت با وزیر پیشنهادی اطلاعات: وزارت اطلاعات عملکرد خوبی در مقابل طراحی های دشمن داشته است

آذر: به گزارش آذر، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی اظهار داشت: وزارت اطلاعات در طول این مدت موفق عمل کرده و خیلی از توطئه های دشمن را خنثی کرده است.

به گزارش آذر به نقل از مهر، علاءالدین بروجردی در جلسه علنی بامداد امروز (یکشنبه ۲۸ مردادماه) مجلس شورای اسلامی در موافقت با برنامه ها و صلاحیت وزیر پیشنهادی اطلاعات اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی در سال ۶۲ مصوبه ای را به تصویب رساند و۴ شرط را برای وزیر اطلاعات مصوب کرد به این صورت که فردی که می خواهد وزیر اطلاعات شود باید تحصیلات در حد اجتهاد، اشتهار به تقوا، سابقه روشن سیاسی و مدیریتی و عدم عضویت در احزاب، سازمان ها و گروههای سیاسی را داشته باشد که همه این شرایط در حجت الاسلام خطیب جمع است و به این علت وی در دولت شهید رئیسی به عنوان وزیر اطلاعات فعالیت کرد و برای دولت چهاردهم نیز از طرف رییس جمهور به مجلس معرفی گردید.
وی در ادامه اظهار داشت: از پزشکیان تشکر می کنم که وعده صادق را محقق کرد و به وعده انتخاباتی خود بر اساس تشکیل دولت وفاق ملی عمل کرد.
نماینده مردم لارستان در مجلس اشاره کرد: شرایط امروز ما در منطقه بسیار حساس است و الان شاهد جنگ اطلاعاتی و جنگ اقتصادی دشمن مقابل کشورمان هستیم و علاوه بر سازمان های اطلاعاتی بزرگ دنیا مانند موساد، تعدادی از سازمان های منطقه ای هم پیمان با آمریکا نیز در مقابل ما صف آرایی کرده اند و عملاً وزارت اطلاعات و سازمان های اطلاعاتی کشورمان درگیر یک جنگ پیچیده و چند وجهی هستند.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اشاره کرد: کار وزارت اطلاعات بسیار مهم و خطیر است و این وزارتخانه نیازمند فردی توانمند است. واقعاً به حق امام راحل نام این افراد را سربازان گم نام امام زمان (عج) در نظر گرفت که آنان حتی در بین خانواده های خود هم گم نام هستند و در عرصه اطلاعاتی و برای امنیت کشور فعالیت می نمایند.
بروجردی اظهار داشت: بعضی می گویند چرا فلان حادثه در کشور اتفاق افتاده است در صورتیکه باید بدانند ده ها حادثه پیش از آنکه به وقوع بپیوندد، خنثی شده است و در طول این مدت وزارت اطلاعات بسیار موفق عمل کرده و در مقابل طراحی های دشمن قوی عمل کرده است. خیلی از اقدامات وزارت اطلاعات در خنثی سازی توطئه های طراحی شده دشمن قابل اعلام نیست.
وی در ادامه اظهار داشت: دشمن روی همه نیروهای نظام کار می کند و حتی نمایندگان مجلس هم در معرض تهدید جدی هستند و یکی از کارهای مهم وزارت اطلاعات، رصد نیروهای نظام با هدف حفظ آنان است و هنر این نیست که یک سازمان اطلاعاتی اعلام نماید که فلان تعداد از نیروهای نظام را دستگیر کرده است بلکه باید بموقع پیشگیری کرده و هشدارهای لازم را به آنان دهد.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس اظهار داشت: آمریکا در همه عرصه ها مانند عراق، سوریه، لبنان و یمن شکست خورد که یک بعد آن کار دقیق اطلاعاتی بود که وزارت اطلاعات نقش مهمی را دراین زمینه ایفا کرد.

منبع: