نیک بین در گفت وگو با آذر: حل مشکلات معیشتی اولویت اصلی دولت باشد

به گزارش آذر، نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به این که حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم باید اولویت اصلی دولت باشد، اظهار داشت: اصلاح سیستم بانکی هم باید مورد توجه باشد.

حجت الاسلام جواد نیک بین در گفتگو با خبرنگار مهر، با تکیه بر ضرورت همکاری میان دولت و مجلس برای رفع مشکلات کشور، اظهار نمود: هر چقدر مجلس به دولت برای رفع مشکلات کشور در زمینه های مختلف کمک نماید، در واقع به نظام جمهوری اسلامی ایران و موفقیت کشور کمک کرده است. با تعامل بین مجلس و دولت میتوان مشکلات کشور را حل و فصل کرد.
وی بیان نمود: با عنایت به این که رئیس جمهور روحیه همگرایی و وحدت گرایی دارد، با عرضه لوایح مختلف و مورد احتیاج به مجلس شورای اسلامی، میتوان خیلی از مشکلات را حل کرد و معتقدم دولت چهاردهم، دولتی موفق خواهد بود.
نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: انتظار ما از وزرا آن است که به سرعت سیاست های گذاری های کلی را نسبت به زیرمجموعه خود انجام دهند. همینطور آنان باید زودتر مدیران زیرمجموعه خویش را از بلاتکلیفی بیرون بیاورند، چون که افراد بلاتکلیف کار انجام نمی دهند.
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در رابطه با اولویت های دولت چهاردهم، اظهار داشت: حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم باید اولویت اصلی دولت باشد.
نیک بین خاطرنشان کرد: اصلاح سیستم بانکی هم همچون مسائل مهمی است که دولت و مجلس باید مورد توجه قرار دهند و باید اقدامات لازم را در این خصوص انجام دهند.

منبع: