با حضور در وزارت کشور؛ رئیس بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس با وزیر کشور دیدار کرد

به گزارش آذر، رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس همراه با معاونان این بنیاد، با حضور در وزارت کشور با وزیر کشور دیدار کردند.
به گزارش آذر به نقل از مهر، سردار سرتیپ بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس همراه با معاونان این بنیاد، با حضور در وزارت کشور با اسکندر مؤمنی وزیر کشور دیدار کردند. سردار کارگر در این نشست ضمن عرض تسلیت ایام پایانی ماه صفر، با آرزوی موفقیت برای مؤمنی و همکاران ایشان در وزارت کشور، بر آمادگی کامل این بنیاد برای همکاری با وزارت کشور بخصوص در حوزه های اجتماعی و فرهنگی اطلاع داد.
در این نشست وزیر کشور اظهار داشت: با وجود توانمندی ها و تجارب پرارزش بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در حوزه های فرهنگی و اجتماعی در سطح ملی، وزارت کشور از تعامل فعال بنیاد با این وزارت خانه در حوزه های اجتماعی و فرهنگی استقبال می کند. در ادامه سردار کارگر با اشاره به اینکه راهیان نور یک همایش بزرگ بعد از اربعین حسینی است و همه ساله میلیونها نفر از جوانان و نوجوانان به مناطق عملیاتی اعزام می شوند، اضافه کرد: این ظرفیت قابل اعتنایی برای کشور است که میتوان از ابعاد فرهنگی و معنوی مغتنم آن بهره برد.

منبع: