حاجی دلیگانی در گفت وگو با آذر: همکاری کامل مجلس با دولت

به گزارش آذر، نماینده مردم شاهین شهر در مجلس ضمن اشاره به رای اعتماد مجلس به همه انتخابهای پیشنهادی دولت برای وزارت خانه ها، اظهار داشت: هم اکنون دیگر دولتمردان نباید به دنبال بهانه جویی باشند و باید فقط کار کنند.

حسینعلی حاجی دلیگانی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن اشاره به رای اعتماد مجلس به همه انتخابهای پیشنهادی رئیس جمهور، اظهار داشت: با این اقدام مجلس، حجت بر دولت به اتمام رسید و دولت چهاردهم باید با جدیت کار کند و هیچ بهانه ای به جهت اینکه کاری بر زمین بماند، ندارد.
وی ضمن اشاره به این که مسائل عمده کشور با اولویت مباحث اقتصادی و زیربنایی باید مورد توجه جدی دولت باشد، اظهار نمود: یکی از اشکالات اساسی کشور در ارتباط با ناترازی های انرژی و سوخت است که دولت باید هر چه سریع تر برای حل این مشکل جمع بندی و تصمیم گیری درستی اتخاذ کند.
نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی با رای به همه انتخابهای پیشنهادی دولت چهاردهم برای تصدی وزارت خانه ها، در عمل وفاق ملی را نشان داد و در این حوزه گام برداشت و با دولت به خوبی همراهی کرد.
عضو کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی افزود: با عنایت به این که رئیس جمهور از بعضی از دولتمردان دولت سیزدهم هم در کابینه خود استفاده کرده، انتظار از آنان اینست که رو به جلو حرکت کنند و برای رفع مشکلات کشور بخصوص در حوزه اقتصادی تدبیر اساسی شود.
حاجی دلیگانی بیان نمود: انتظار ما از دولتمردان جدید آن است که اگر ضعف و کوتاهی هایی در گذشته بخصوص در این چند ماه پس از شهادت رئیس جمهور به وجود آمده است، اعلام کنند اما مدام به دنبال بهانه جویی و مقصر پیدا کردن نباشند و برای رفع مشکلات کشور به شکل شبانه روزی کار و تلاش کنند.
وی متذکر شد: متأسفانه در گذشته شاهد بودیم بعضی از دولت ها آن طور که باید و شاید کار نمی کردند و فقط دنبال مقصر جلوه دادن دولت های پیش از خودشان بودند. کشور مشکلاتی دارد که باید به سرعت برای حل آن تدبیر شود و نباید وقت کشور را صرف ایراد گرفتن به دولت های قبل کرد.

منبع: