سرگزی در گفت وگو با آذر: پاسخ بعدی ایران به رژیم صهیونیستی شدیدتر خواهد بود

آذر: به گزارش آذر، رییس کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس اظهار داشت: صهیونیست ها تصور می کنند که اگر باز به کشور ما تعرض کنند، ایران از پاسخ مجدد به آنان کوتاه می آید، اما باید بدانند که پاسخ بعدی ایران شدیدتر خواهد بود.

محمد سرگزی در گفت و گو با خبرنگار مهر، با تأکید بر این که عملیات وعده صادق دفاع مشروع جمهوری اسلامی ایران و حق مسلم ما بود، اظهار داشت: عملیات موفق و با برنامه وعده صادق از طرف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و در امتداد اجرای مصوبه شورای عالی امنیت ملی و ذیل دستور مقام معظم رهبری انجام شد و کسی نمی تواند بگوید این اقدام غیرقانونی بوده است.
وی افزود: از پس از انجام عملیات وعده صادق تا حالا می بینیم رژیم صهیونیستی دائم پیام های مختلفی را می دهد بر اساس این که از ایران انتقام خواهیم گرفت، اما آنان باید بدانند جمهوری اسلامی ایران هیچ موقع بدنبال تنش و جنگ نبوده و نخواهد بود، اما دکترین دفاعی ایران بر این پایه گذاشته شده است که در مقابل هر گونه تجاوزی، با محکم ترین و سهمگین ترین نوع ممکن برخورد می نماییم.
نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد: بطور قطع اگر اشتباهی از ناحیه رژیم صهیونیستی مقابل جمهوری اسلامی ایران سر بزند، پاسخ کوبنده ای را دریافت خواهدنمود.
رئیس کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس شورای اسلامی افزود: طبق اصول منشور سازمان ملل متحد، بواسطه ترور و نقض حاکمیت جمهوری اسلامی ایران از طرف رژیم صهیونیستی، ما حق مشروع داشتیم که از خودمان و تمامیت ارضی کشور دفاع نماییم.
سرگزی اظهار داشت: صهیونیست ها تصور می کنند که اگر باز به کشور ما تعرض کنند، این دفعه ایران از پاسخ مجدد به آنان کوتاه می آید و اجتناب می کند که باید بدانند هیچ گاه اینطور نخواهد بود و پاسخ بعدی ایران به رژیم صهیونیستی شدیدتر خواهد بود.
نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: پیام های کافی هم داده شده و ان شاءالله که عملیات موفق وعده صادق آنها را روشن کرده باشد که قوت نظامی ایران چقدر است و معادلات اشتباهی که در ذهن خودشان داشتند بر اساس این که ایران کشور ضعیفی است یا توان موشکی ندارد، از ذهنشان خارج شده باشد و دیگر دست از پا خطا نکنند.
وی با اعلان اینکه جمهوری اسلامی ایران بدنبال تنش نیست، اشاره کرد: همین رفتاری که در دو ماهه اخیر داشتیم و صبر راهبردی ایران نشان داد که کشور ما اهل جنگ و تنش نیست، اما دیدیم رژیم صهیونیستی در مقابل خویشتن داری ایران نه فقط دست از وحشی گری برنداشت، بلکه عصیانگری آنان بیشتر شد و حتما باید پاسخ درخوری و مقتدرانه ای به این رژیم داده می شد و در ادامه هم اگر آنان دست از پا خطا کنند، پاسخی به رژیم صهیونیستی می دهیم که هیچگاه فراموش نکند.